Най-трудното е решението да действаш, останалото е просто твърдост! - Амелия Еърхарт

Степ и проблемни зони

Степ и проблемни зони

Динамична кардио тренировка, подходяща за всички, които искат да намалят обиколките си и да влязат бързо в по-малък размер дрехи. За тази цел, тук се включват 20-25 минути интересна и достъпна хореография, изпълнена върху степ-платформа, натоварването е с аеробна насоченост и умерена интензивност. Стъпките са лесни и не затрудняват дори начинаещите. Следват упражнения за талията, с гирички за горната част на тялото и се акцентира върху проблемните зони при повечето жени – ханша, бедрата и корема. Заниманието завършва с разтягане и релаксация. При редовни тренировки се забелязва повишена издръжливост и положително въздействие върху сърдечно-съдовата система.


Ани Иванова – Завършила НСА „Васил Левски” със специалност треньор. Майстор на спорта по художествена гимнастика и дългогодишен състезател с участия в много републикански и международни турнири. Сребърен медалист от държавно първенство в дисциплина ансамбъл жени. Инструктор е по аеробика от 1997 год. Има 11-годишен педагогически стаж в СУ „Климент Охридски” като преподавател по аеробика и пилатес  към департамента по спорт на учебното заведение.  От 2006год. работи като треньор по аеробика в THE GYM. В момента води занимания по пилатес, проблемни зони и степ аеробика.